TUXIA TUXIA
Archivo de entradas December de 2013

Tuesday 10 de December de 2013
AGULLA GRAN D’AMITGES – 2.638 MT.
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 310 visitas

Pujant per la vall d’Espot, deixem els Encantats i el llac de St. Maurici a l’esquerra; enfilem cap a l’Estany de Ratera fins el refugi d’Amitges, on passem la nit, l’endemà matinet, matinet, sortim cap a l’Agulla; només sortint del refugi, quelcom no corrent a finals de Juny.....gram

TOZAL DEL MALLO – 2.283 MT
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 254 visitas

Fita emplaçada desde l’any passat, ens desplacem fins a Torla, al mati, ja amb els vehicles glaçats; “Puente de los Navarros”, Vall d’Ordesa i aparcament al Pla d’Ordesa.- Es ben d’hora i començem la caminada cap el “Circo de Carriata”, amb les lots al cap.- Enfilem la puja

TUCA DE CULEBRAS – 3.062 MT PIC DE VALLIBIERNA – 3.067 MT
Tipo de Entrada: LBUM DE FOTOS | 275 visitas

Acostament fins Aneto, poblet de l’Aragó i l’endemà carretera per la Vall de Barrabés, Vall de Llauset, fins l’estany del mateix nom, que borejem per la dreta buscant la tartera, amb pujada sostinguda i llarga fins els blocs pedregosos, on ens hi acompanyen un grup d’isards.- A partir