TUXIA TUXIA

Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 248 visitas | Cargando datos para presentación...

Fita emplaçada desde l’any passat, ens desplacem fins a Torla, al mati, ja amb els vehicles glaçats; “Puente de los Navarros”, Vall d’Ordesa i aparcament al Pla d’Ordesa.-

Es ben d’hora i començem la caminada cap el “Circo de Carriata”, amb les lots al cap.-

Enfilem la pujada, llarga i fresca fins la base de la muntanya i sepentejant arrivem a “Las clavilas de Salarons”, que amb dos temps ens deixen al pla i des-de allí a l’esquerra surt un caminet planer fins el “Cim del Tozal”; de tornada ens queda devant “La Faja de Las Flores”, que la deixem per un altra sortida.-

La tornada la fem per “La Fajeta”, caminet estret vorejant la muntanya, equipat amb un cable de seguretat; tot baixant, podem gaudir de “Las Librerias”, conjunt vertical de plecs pedragosos impresionant.-

Per gaudir d’una imatge impactant del Circ de Carriata, es millor fer la pujada a finals de Juny, quan les arguilagues estan florides , es un mar groc.-